Anime Animes I dropped this Fall 2018 Season.

Animes I dropped this Fall 2018 Season.

Support me through Ko-Fi

Buy Me a Coffee at ko-fi.com

Reading Time: 3 minutesYo! Yo! Yo!
What’s up, everyone. Sirius here!!

I had been updating my blog well this past few weeks, and yeah, most of my entries are old animes I binged. Heh.
BUT! That doesn’t mean I don’t watch new animes. Of course I do, I’m always updated!! Heh.

As always, I watched every single anime of this season, pinpointing which one are worth my time and which one are…uhhh… needed to be cursed as “DROPPED” in MAL.

So without further ado, here’s my list of dropped animes this fall season.


Conception
I don’t think this is a shocker. I mean, from the synopsis alone I can already vibe the trashness of this anime. Still, I gave this one some chances to entertain me. But unfortunately, the bad lazy animation and headache worthy plot doesn’t give a really good impression. I don’t think this anime is worth my time, even your time. IT’S THAT BAD.

conception.jpg

Ore ga Suki nano wa Imouto dakedo Imouto ja Nai

Sigh…
This anime is much worse than the first one. AND THAT ITSELF SPEAKS VOLUMES.
I still don’t understand why alot of people like make this kind of story. This had been recycled over and over and over and over again. It doesn’t even hold a candle to its predecessors. The story is trash and very very generic, the characters are pretty much bad and also generic, and bruh, don’t get me started with the animation. It’s the worst animation I had seen in a while. Even a semi-above average hentai looks good over this one. This anime is a waste of time.

Dakaretai Otoko 1-i ni Odosarete Imasu.

Huh. A Yaoi anime. Okay.
I have no problems with yaoi animes. Though I don’t watch much, I find find their stories interesting too. The reason that this anime is here in the list, is because of its rapey stuff. I mean, if you read/watch alot of yaoi, this kind of stuff is common, even in yuri. The thing is, I am kinda fed up by it and I want a legit story about two people in the same sex falling in love. That’s all. So yeah. This anime is a drop.

Akanesasu Shouji
This anime was one of the first to be released. I actually liked and enjoyed the weird episode. I find it very interesting and it made me curious to check out the rest of the anime in the later weeks. But my interest to the series died down after seeing the 2nd episode and I don’t think I have the time to watch this one. So yeah, unless I get convinced by someone to give this one a try again, this anime will stay as drop.
akane
Ken En Ken: Aoki Kageyaki
Like the anime above, Akanesasu Shouji, this anime released quite early and I also got hooked with it. But yeah, my interest to this series died immediately after seeing the 2nd episode and I don’t think i’m coming back to this. I had weird feeling that this series would be like Hakyyu Hoshin Engi to me where I got to like it in the beginning but eventually the series can’t be saved. I know both animes are different, but with the stiff animation and abit similar setting, I can’t help but not like this one too.

Gakuen Basara
I had never been a fan of the Basara franchise so why would I give my time for this one. I did give this one a look cuz I might like this one over its predecessors. But nah, this anime is totally not my cup of tea.

Bakumatsu, Himote House, Kitsune no Koe
Okay, you might be wondering why I group these 3. Well, I tried watching their 1st episode, but wasn’t able to finish them cuz I’m not interested. I find them all not intriguing and not worthy of my time. So yeah, dropped.
bakumatsunnahahahha.jpg


There’s not much animes I dropped and that’s really a good sign that I’m enjoying alot this season. In some ways, that both good and bad to me. XD
Good, cuz the animes are really worth to watch.
Bad, cuz I don’t have much time to watch my backlog. Hehehe.
Anyway, that’s it for now.
Thanks for reading.

Will Siriushttps://siriuswrites.com
I am just a dreamer, trying to be a writer and write the stuff I am into. I love to share my thoughts on anime, tv series, music, movies, books, and more.

Latest articles

Out of Love – Original Story

Yo! Sirius here. This is it. I am actually publishing this for everyone to see. My first (official) original story. I had always expressed, not only...

Monthly Melodies: Old Songs I drown myself to

I dunno if I shared this before, but ever since I was young, it's always been hard for me to express my feelings. I...

My Top Favorite Western TV Series

I was planning on making a post on my current favorite tv show when I remembered that I haven't even shared with...

Birthday Special Blog Update!! – Time for Change

Yo! Sirius here! I know its been awhile since my last blog post but yeah, I had been busy with life. Last weekend was my Birthday...

Related articles

Leave a Reply

%d bloggers like this: